Forum index  Profiel  FAQ  Zoeken  Active topics  Ledenlijst  Poll  Login  Registreer 

[Zondag 5 september '10 - 04:35]

5 Nieuwste Topics
5 Nieuwste Leden

Index / Schrijf maar raak. / auto ongeluk
Heidi
Newbee
Online!

Door Heidi - Vrijdag 25 september 2009, 11:40

[media id=740515387Th4G size=large]

Ik heb maandagochtend een behoorlijke klap gemaakt met een autoongeluk. Ik kan alleen af en toe nog die klap voor me ogen zien. Mensen die het hadden gezien zei dat ik net niet over de kop ben gegaan. Ik klapte boven op de gene die voor me zat ree op twee wielen en klapte gelukkig de goed kant weer op. M'n auto lag helemaal in elkaar.

M'n nek deed zeer dus de ambulance broeders en brandweer namen geen risico en hadden m'n deuren er af geknipt zodat ze ook m'n dak er af kon knippen en me recht op de brancard konden leggen. Met de ambulance naar het Rode Kruis Ziekenhuis in Beverwijk. Daar hebben ze foto's van m'n nek gemaakt. Maar dat was gelukkig in orde. Ondertussen kwam m'n man met m'n schoonvader en ze waren behoorlijk geschroken want ze hadden wel verwacht dat ik in de kreupels lag. Maar ik had denk ik een engeltje boven m'n hoofd. Ik mog later naar huis met alleen wat hoofdpijn een hersenschuding opgelopen door de klap. Wat wel ook apart was op dat moment was ook m'n opa in het ziekenhuis voor foto's. Hij heeft extra weefsels op z'n borst of zo. Woensdag krijgt hij de uiteindelijke uitslag. Was gelukkig niks.

Groetjes Heidi

[media id=740514501O0b1 size=large][media id=740515062N4lB size=large][media id=740514782XddL size=large]

Heidi
Newbee
Online!

Door Heidi - Vrijdag 25 september 2009, 11:41

de foto's lukken me niet

Start een nieuw topic in Schrijf maar raak.